17 Jun
17Jun

πŸŽ‰ Deze week rondden onze collega's Yasmin en Aghyad opnieuw een MAP-training af bij Gemeente Het Hogeland | Ontwikkelplein Het Hogeland β€” met een groep van 12 nieuwkomers πŸŽ“

Tijdens het traject werkten de deelnemers stap voor stap aan thema's rond de Nederlandse arbeidsmarkt, participatie, communicatie en werkcultuur. En niet alleen door te luisteren, maar vooral door te doen: oefenen, vragen stellen en herkenbare situaties van de werkvloer bespreekbaar maken πŸ’¬

Dat gebeurde in begrijpelijke taal, met ruimte voor ondersteuning in de eigen taal naast het Nederlands. Want pas als je iets écht begrijpt, kun je het ook toepassen 🎯
Mooi om te zien hoe de deelnemers groeiden β€” in inzicht, zelfvertrouwen en voorbereiding op hun volgende stap in Nederland 🌱

En daar blijft het niet bij: binnenkort start alweer een nieuwe groep. We kijken ernaar uit! πŸ‘€
Dank aan Gemeente Het Hogeland en Ontwikkelplein Het Hogeland voor de fijne samenwerking en het vertrouwen 🀝